Churcill Wera ben de ovu testiyle öğrenmiştim ama yanıltıcı olabilir kesinliği yok çünkü bazen adete yakın da LH hormonu yükselebiliyormuş
Wera Renaaa adetime üç gün var şimdi normal gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı erken gebelik testini sabah yaparım dedim akşamda normalini yapayım dedim onda çıktı hemen ovulasyonda sabahta çıkmıştı demek doğruymuş
Renaaa Wera Kan v ermediniz mi daha :) ben o çift çizgiyi görünce heycandan uçarak kan vermeye girmiştim :D 1 saate 650 çıkmıştı beta hcg :)
Renaaa Wera Aaa çok güzel yüksek çıkmış normalde 0 ile 10 arası normali . Allah ın izniyle hamilesiniz gibi en yakın zamanda doktora gidin 🤍🤍🤍