Sevgi5525 arkadaşıma da o teşhisi koymuşlardı. Enseniz biraz Altındaydı açıklık. Doğar doğmaz ameliyat oldu. Olumsuz şeyleri de doktorlar söylemek zorunda Tabiki. Ama şu an çok şükür yürüyor oynuyor gayet sağlıklı ve 1.5 yaşında. 🥰 size ne dedi doktor ? Bi detaylıya görünün. Açıklık çok yoktur inşallah. Folik asit eksikliğinden kaynaklanıyormuş sanırım. 🥹