Hilalllle oldu hatta antibiyotiğe başladığımın 3. Gününde vajinal kaşıntım da oldu. Vücuttaki yararlı ve zararlı tüm bakterileri yok ettiği için vajinanın florasını bozuyor akıntı ve kaşıntı ondan. Nişan gelmesi için doğum sürecinde olmanız lazım 36. Haftadan somra. Bebeğin hareketlerini takip edin. Antibiyotiği kestiğinizde akıntıda yok olur. Diş ağrısı çok zor ben kafamı duvara vurmak istiyordum resmen. Hamilelik vs umrumda olmadı yalvardım çekmesi için doktora ama allahtan tam hamileliğin ortası da olduğum için o zaman çektirmiştim. Kurtuldum şimdi 13 günüm kaldı bekliyoruz Rabbim şifa versin