Melek2323 Bulantısı çok olan biri olarak fazla tüketemiyordum bişey Herşeyin kokusu benim mahfediyordu. Yeme dediklerini söyleyeyim ben semiz otu ebe gümeci gibi böyle ot kavurmalarını çok seveerim yeşil ot yemeyi de ama bunları yeme ya da çok az ye dediler. Maydonos falan kuvvetli diye. Ayva kiwi ananas yeme dediler bi de bana. Benim zaten canım bişi istemediğinden yemedim. Enerji içeceği çok içerdik eşimle onu içmeyi bıraktım. Kahve ilk üç ay içmedim sonrasında doktorum içebilirsin dedi. Cinsel ilişkiye ilk üç ay girmedik. Son üç ay da. Birki çayları içmedim ıhlamur serbestti sadece ohlamur içtim bunu bizzat çevrem değil doktorum saydı ada çayı falan içme dedi. Bikaç birkisel çay da saydı ben arada normal çayıma şimon damlatıyordum bi damla falan ve ıhlamur içiyordum.