Yani canim kisiye göre değişiyor hic dikissiz doğum yapip cikan da var o kadar uğraştıran da o sana bağlı hic korkma bebisin bi sekilde gelecek stres yapma benim ikinci gebeligim şu an birincide cok erken hamile kaldim cahillik bisey de bilmiyosun 18 yasinda bana gore zordu evet ama doğar doğmaz hic bi agrim sizim kalmadi o kadar rahatladim ki doğumdan bi hafta sonra da ayağa kalktim dikisim vardi oturamiyodum ama öyle boyle bi ay icinde duzeldi şükür