O kadar heycanlıyımki 36 haftalık hamileyim geçen hafta nst de doğum sancılarım çıktığı için 3 gün hastanede yatmıştım sonrasında ilaç ve serumlarla ağrıları durdurdular taburcu oldum iki dozda ciğer geliştirici iğne yaptılar bugün sabah tuvalette akıntıyla karışık pembe lekem geldi hemen fotoğrafını çektim doktoruma gittik adet ağrılarımda var zaten doktorum baktı nişanın gelmiş dedi nst de sancılar çıktı yine ve açıklığım başlamış 1 cm olmuş pazartesi sezeryanla alalım dedi zaten isteğe bağlı sezeryan olacaktı haftası biraz küçük ama erken gelmek istiyor bebeğim inşallah güzel bir doğum olur ve inşallah bebeğim kuveze girmez çok garip duygular içindeyim 🥰🌸