Kızlar 15+3 haftalık hamileyim ilk gebeliğim mide bulantılarım tekrar başladı aslında ilk 2-3 hafta bulanmıştı sonra kesildi çok rahat bir hamilelik sürüyordum şu an tekrardan 2 gündür başladı bu normal mi Bir de sabah kahvaltı ettikten 10 dakika dayanabildim hemen kustum acaba yediklerim bebeğe geçiyor mu yoksa gitti mi Bir de mideye yanması yaşayan var mı