Kizlar bende cok sukur dogum hikayemi 2.kez anlatmak banada nasipp oldu. ALLAH ISTEYEN HER KESE YASATSIN BU DUYGUYU.
Bu arada 12 gun once seszeryanla dogum yaptim 38+5 haftalik. 2.KEZ sezeryanim. Kendi isteyimle bekledim. Dahada beklicektim ama dr ben istedigim tarihte yurt disinda olacagi icin yaomak zorunda kaldik. Bu arada. Bunyeden bu yeye farkliymis onu anladim. Ilk sezeryanim cok guzel olmustj yani agrikesici falan istememistim dogumsan sonra. Yaonizca 1 defa vuruomustu oda uyumak icin. Cok cabukta toparlanmistim..ama 2. Sezeryanim hakiketwn zor gecti. Bebek 5 dakikada falan cikti aka dikisler belki 40 45 dakika cekti. Belkide dr dogru soyluyormus..bekleme.. seseryan dikisin cokk hafifleer soylerdi ben inanmazdim. Belkide o yuzden cok cekti. Belkide o yuzden bir kac gun agri icinde kivrildim .hastanede bebegimj kicagima 1 kezde olsun alamadim agri beni benden almisti 2 gun kaldik ozel hastanede. Ben belkide 5 6 kes agrikesici, 5 6 defa uyku ignesi istedim. Dayanmiyordum. Bu tamamen farkli bir aciydi. Odamda benim gibi 2.kez sezeryan olan kizda vardi ama o cokk rahat.. yurudu hen agiris falan yok idi benimki kadar. Yani o agrikesicis falan yaptirmadi tipki benim ilk sezeryanimdaki gibi. Ama ben yatakdan duramiyordum. Bebegimi yanima istemoyordum. Kucagima alamiyordum. .ve oskuruyordum fazla karnimi tutub oskuruoyrsm soguk alginligi olmusti zaten sezeryndan 1 gun once. Oskurdukce karnim sanki ici icden yarilacak gibiydi.. bu arada evdede ogle devam etdi oskurek icin hic bir sey yapmadim kendi kenide gectk.ama cok zor idi 4 5 gun falan benim icin…cok zor oskurdukce karin sanki yirtilmasi… oluyordu sanki.. veeee kizlarr en kotusu.. yaa 9 gundur ishal oldum sezeryndan sonra… artik bagirsagim bir kismi disari cikiyor… dun dr gitdim hap falan yazdi. Fitik falan.insAllah duzelirim. Bu sezerydan deneyimim cok kotu gecti…