Merhaba kızlar sonunda benimde buraya doğum hikayemi yazmak kısmet oldu çok şükür.03.07.2023 pazartesi günü sabah 5 gibi yogun şekilde suyumun geldigini,ıslandığımı hissetmemle uyandım. Sonra hızlıca bir duş alıp hastaneye geçtik.O kadar hurma , ahududu çayı, düzenli yürüyüşlere ragmen açılmam henüz 1 cm di ve ilk doğum da oldugu için beni uzun bi sürecin bekledigini düşünmek biraz korkuttu. 6 gibi ufaktan sancılarım başladı. Sonra açılmayı hızlandırmak için suni sancı verdiler. 4,5 saat suni sancı ve nstye baglı kaldım.Sancılarım aşırı yogunlaştı ve sıklaştı. Doğumun en zor kısmı da bu sancıları karşılamakmış malesef. Saat 11 bucuk oldugunda ebe artık açılmamın güzel oldugunu doğuma hazır oldugumu ve artık sancı geldikçe ıkınmamı söyledi. Ikınmakta çok zorlanınca beni kalıdırıp çömelme pozisyonuna aldılar bi süre de sancı geldikçe o şekilde ıkındım sonra masaya alıp kesi atıp müdahele ettiler ve 12.30 da toplam 7 saatlik bi süreçle kızımı kucagıma aldım çok şükür. Darısı burda doğum bekleyen tüm anne adaylarına inşallah 🥺