eylul1809 Kızlar 22 günlük bebeğim kakasını yaparken çok ıkınıyor, kabız değil, rengi kıvamı normal fakat zorlanarak yapıyor. Doktorum bu damlayı önerdi. Kullanan varmı? Ne için kullsndınız yada iyi geldimi?