hms İki kere vurulmak şart mı? İlk grbeliğimde bi tane vurulmuşturm. Şimdi hemşire iki kere olman gerekiyor diyo. Ben vurulmak istemiyorum ? Siz kaç kez vuruldunuz?
yenibirannis hms 2 doz vuruldum Dr da ana saglıgındaki ebe de vurulmak lazım dedi herhangi bi sakıncası yok aşının neden istemiyorsunuz
Kpkpkp91 hms 1 doz etkisi yetmiyor . En az 2 doz olmak gerekiyor. Doktorum da öyle söyledi. Bende de cok ağrı oldu. Kaldıramadım kolumu. Parol içtim 2. Gün. İyi geldi
Herseyguzelolsun7 Ben tek doz oldum. 5 sene içinde bir tane olduysan yeterli dedi doktorum. 34.haftada bir doz oldum
Bal_1604 hms ben hiç vurulmadim doktor gerek yok dedi hastanede doğum olacağı için şehir merkezinde yaşıyorsan sorun olmaz falan dedi evde doğum olursa v.s diye olun diyorlarmis
Eebb hms normalde ıkı kez olunuyor hemşirem bana bazen tetanoz elimizde olmuyor 1 tane olunca da yeterli olur ama varsa ıkı doz yapcaz ben vuruldum bir sorun yaşamadım
Xxd İlk gebeliğim olduğu için 2 doz oldum ben. İlkinin ağrısı 3 4 gün sürmüştü ama ikinci çok hafifti ertesi güne geçti diyebilirim
Nymphadora hms evet 2 doz vurulman gerekiyor sanırım şimdi. Ben ilk gebeliğimde 2 doz vurulmuştum bunda 1 vuruldum
Bal_1604 hms evet zorunlu değilmis yani hastsneye uzak biyerde yaşanıyorsan gerek bile yokmuş olmadım yan etkileride varmış zaten hrrkez çok şikayetçi en azından onun ağrısını sizisini çekmedim 😌
Ece56 hms normalde 5 yılda bir olmak gerekiyor. Benim çalıştığım şirket de bize sürekli hatırlatır. Sadece eğer 5 doz olduysanız ömür boyu koruyuculuk oluyor o zaman bir daha vurulmaya gerek kalmıyor.