35 haftalık hamileyim karnımın şekli değişti.birden Göğüs boşluğumda ki ağrı batma hissi geçti daha rahat nefes almaya başladım kaburgalarımda hissettiğim basınç geçti ve ara ara sancılarım oldu. Bebek aşağı düştü gibi geliyor bana kanala girmiş olabilir mi?