Grsost Sedeffsarioglu bize de dün yazdı doktor. Günde 3 defa 500 mg. İdrarda lökosit 75 çıktı. Sizin şikayetiniz neydi
Kpkpkp91 Sedeffsarioglu boğazlarım şişmişti bikaç ay önce. bana agumentin kullanabilirsin demişti doktorum.
Sedeffsarioglu Grsost Ben 3 gündür diş ağrısı çekiyorum diş doktoru largopen 1 gr yazdı. Kadın doğum doktoruma sordum kullanabilirsin dedi ve kanal tedavisi diş çekimi yapılabiliyor hamilelikte dedi bana
Sedeffsarioglu Kpkpkp91 bana da dişim ağrıdığı için yazdı ama bazı söylemler duyuyorum gebelikte antibiyotik kullanılmaz diye. O yüzden tereddütte kaldım
Fadimr Sedeffsarioglu yaptırdınız mı bende çektirdim 20lik diş. Mecbur kaldım şimdi başka dişim ağrıyor kanal tedavisi olması gereken diş largopen antibiyotik başladı dpktoru😔😔
Kuzeymiraa Sedeffsarioglu kullanılır canım sonucta enfeksiyon ağrı iltihap bunlar bebeğe zarar veren şeyler. İnsan kullanırken çekiniyor korkuyor ama hiç öyle değil. Enfeksiyondan hastanede yatmış biri olarak söylüyorum. Erken doğuma bile sebep olabiliyor. Bu yüzden kadın doğumun kullanabilirsin dediği her ilaç kullanılabilir endişelenmeyin
Kpkpkp91 Sedeffsarioglu mecbur kalmadıkça tavsiye etmiyorlar. Ben sağlık ocağına gitmiştim. Doktor Baska bir antibiyotik yazmıstı. Kendi doktoruma sordum. Agumentin kullanabilirsin dedi. Siz yin2de doğum doktorunuza da sorun
Nurcan-1993 Evet bende largopen kullandım 5 gün hatta dişimi çektirdim penisilin gurubu olduğu için hamilelikte sıkıntı olmaz dedi doktor suan bi sıkıntı yok 11 haftalığım
Sedeffsarioglu Fadimr tedavi yaptırmadım 3 gün largopen kullandım ağrım kesildi doğumdan sonra yaptırcam
Sedeffsarioglu Fadimr ben 27+3 haftalığım sizin ağrınız varsa dayanamıyorsanız yinede danışabilirsiniz doktorlara