051020antalya kızlar merhaba 7+5 oldum yüzünüze kullandığınız ürünler var mı? yüz temizleme için ne kullanıyorsunuz
EbrKzlky 051020antalya Hamile olmadan önce günde 5 aşama temizlerdim ama hamile olalı sadece dalinle yıkayıp arada gül suyuyla temizliyorum, okadar şey kullanırdım cildimde hep sivilce çıkardı ama şimdi yüzüm tertemiz hamile olalı😂 bitane sivilcem lekem yok anlamadım 😂 doğurduktan sonra geri başlamasa keşke 😂
MucizemMart 051020antalya celenes yuz temizleme ve nemlendirme guzel ikiside termal kullanmaya devam ediyorum gebelikte
Mineklc 051020antalya Weleda markasının her şeyini aldım canım güvenilir organik sertifikalı marka bir göz at istersen.Yüz yıkama jeli,sos ,nemlendirici krem göz altı kremi falan hepsinden çok memnunum ben
Feyzaclk EbrKzlky Ben yüzü bu kadar aşamalı temizlemenin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Her gün set makyajı yapmıyorsanız. Yıllardır sadece yüz temizleme jeli ve nemlendirici kullanırım. Arada yüz maskesi veya yüz kesesi(burnum için) . Ne sivilce çıkar ne bişey. Ama eskiden yüzüm tarla gibi sivilceydi
EbrKzlky Feyzaclk kullandığım şeyler ağır değildi ama şimdi eskisine göre daha iyi olunca bende anladımki çoğu gereksizmiş :)) Yediklerinede dikkat edince cildin mis oluyormuş valla :)
lilasmom_ C vitaminli bir yüz temizleme jeli aldım içeriği temiz. Bir de dönüşümlü olarak 2 serum kullanıyorum içeriklerini araştırmıştım lekelenmeye karşı etkili. Zaten yapısı gereği iki serum da güzel nemlendiriyor. Bence bu dönemde önemli olan güneş kremi. Hamilelik lekelerine neden olabilir
TugcEsila MucizemMart celenes gebelikte kullanılabiliyormu bi sakncası yok degilmi ben kullaniyordum hamile oldugumu ögrendigimde bi fikrim olmasada zarri olup olmadigindan kullanmadm yok ise devam edeym
civcivim- Uni baby şampuan ile yüzümü yıkayıp, sonrasında C vitamini serum uyguluyorum ve la roshe cica kremini sürüyorum geceleri. Gebelikte herkes leke olur dedi. 36z haftamdayım cildim parlak duruyor ve lekesiz
MucizemMart TugcEsila ben doktora gosterdim temizleme jeli ve nemlendirici zaten paraben vs icermiyor ustunde yaziyor termal olan mavileri kullaniyorm
Balbebem 051020antalya la roche posay yüz yıkama jeli kullanıyorum, makyaj yaptıysam ilk makyaj temizleme suyuyla silip sonra o jelle yıkıyorum. Makyajsız bir gündeyse cildim çok yağlandığı zamanlar jelle yıkarım yoksa normal suyla yıkama yapıyorum. Kısacası mecburi durumlar dışında ürün kullanmıyorum😊