AykutMerve Yüksek çıkmış,takipte olmalısın, yediğine içtiğine dikkat edersen kontrol altında tuttuğunda birşey olmaz Allahın izniyle. Benim sınırda çıktığından günde 4 sefer ölçüm yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum. Doktorumda 2 haftada bir bebeğin kilosuna bakıyor..