Kızlar merhaba, dün sağlık ocağına gebelik takibi için kayıt yaptırmaya gittim beş tüp kadar kan aldılar beta da dahil. E nabızdan sonuçlara baktığımda beta 1000> yazıyor sizce bu değer düşük mü? Bugün 6+3 olduk. Sanki daha yüksek olması lazımmış gibi düşündüm internette 1000 ve 22000 arası yazıyor.