Kızlar yarın 27 hafta olucaz kızımla zaman hiç geçmiyor sanki ama bn bebeğimi okadar çok özledim ki tarif edemiyorum bir an önce kucağımda olsun istiyorum yüzünü görmek koklamak istiyorum bu anı okadar çok bekledim ki bu benim 4.hamileliğim 3 kaybım var çok şükür sıkıntılı zamanlar geçti diyorum ama yinede korkuyla ilerliyorum burda en ufak olumsuz bişey görsem korku 2 ye katlanıyor ona bişey olucak diye ödüm kopuyor ve bu korkumu yenemiyorum🥺 üstelik normal doğum korkusu yırtık kesi dikiş suni sancı bunları görüp duydukça sezaryen oluyum diyorum ama devlet takipli yim 🙄Bunların hepsini düşünmeden edemiyorum 🙄🙄