Havvaca hastaneye gittim sancı çikiyor ama çok düzenli değil bebeğin kalp atışları hızlı çıktı başka büyük hastaneye yönlendirdi zorunlu sezeryan olabilirsin diye bide 2cm açıklık varmiş ama ilk doğumundan kalan bi açıklık diyor ilk defa böyle bişey duydum