Minikyolculugumuz1 Kızlar size bişey danışmak istiyorum 33 haftalık hamileyim malum havalar ısındı yaylalara kaçmak istiyoruz gitmemde bi sakınca olur mu sizce çok önermiyorlarmış.eşim bugün gidelim diyor 2 gece kalalım diyor bilemedim doktoruma sormama gerek var mı
Aaa122 Minikyolculugumuz1 niye önerilmiyor ki ben yaylada kalıyorum hamileyim merkeze 20 dk ne olacak ki anlamadım mis gibi serin
Minikyolculugumuz1 Aaa122 basınç yükseliyor ya bide son ayıma girdim tansiyonum falan yükselebilir sıkıntı olabilir diye tabi bu rakıma da bağlı kişiden kişiye göre değişebilir