61sumeyra Ecerenc kesin kötü bir şey vardır diyemem ama henendoktora acile gitmen de fayda var kese kaymış olabilir kesenin etrafı zarar görmüş olabilir yada hiçbiri değil yerleşme kanamasidir ama yine de acile gidip baktır bence