S_B6606 Annelerim 14 haftalik gebeyim sağ kalçam çok ağrıyor adım atamıyorum otursam kalkamiyorum sizde de oldu mu yada olunca ne yaptiniz egzersiz fln iyi geliyo mu
Yazmelegi_ S_B6606 35+1 deyim hâlâ devam ediyor magnezyum felan kullandım ama sadece hafifliyor yine ayni
S_B6606 Yazmelegi_ bende kullanıyorum da kramp giriyodu onceki bebeğimde simdi hic girmiyo bunda magnezyum sayesinde galiba
Sosyolog Benimde aynı şuan. 35+3 hala devam uzun süre oturma yapmayacaksın yumuşak yerlere oturacsksın ayakta çok kalma bunlara dikkat edince ağrı daha az oluyor
S_B6606 Sosyolog valla bide kizim var iki yasinda zaten oturmak pek mümkün değil:) de yinede dikkat ediyorum
5678_ 31 haftaliğım şuan bı haftadır benimde sol kalça ağrım var aynı durumu bende yaşıyorum magnezyum ilacı kullanmaya başladım yeni daha bı etkisini görmedim bakalım devam edince rahatlatacak mi