Dundarays merhaba benimde ilk baslarda oyleydi hatta aşırı yara olmuştu emzirmek dahi istemiyordum. 1 ayına kadar mama meme gittim ama silikon uç kullandim. 23. Gününde onu bıraktım 1 ay sonra sütüm bebegime yetmeye başladı. Ayran için, bol bol su için, bebeginize dokunun öpün sevin koklayın. Bide incirli süt yapın ben onu ictikten sonra sütüm yavas yavas gelmeye başlamıştı. Bide bestlak damla kullanabilirsiniz oda getiriyor. Bu arada Allah bebeginizi sağ saglim büyütmeyi nasip etsin hayırlı olsun🌼 ve sürekli sütüm yetiyor yetmesede mama var onun sevgime ihtiyaci var diye düşünün hersey daha kolay olacak goreceksiniz. Ben mama içtikçe agliyordum hüngür hüngür sonra kafami degistirdim sutum oylede gelmeye basladi