Pinar__ su azlığı falan dese de merak etmeyin Allah’ın izniyle düzeliyor zaten doğuma yakın azalması normal, benim su bitme seviyesindeydi başka doktor olsa kesinlikle sezeryana almıştı ama doktorum çok çabaladı hastanede yattım 5 gün düzeldi hamdolsun 🤲🏻