Kızlar şuan 36+2 haftalığz Cuma günü Allah’ın izniyle sezeryan olacağım 37+1 haftalıkkn ara ara sancım çıktı yine dün ama yalancı sancı ddi doktorum haftaya alabiliriz ddi . Bir yanım mutlu bir yanım korku panik endişe. Spinal olan var mı İğne çok acıtıyor mu