Hayırlı geceler herkese. 35+6 haftaligiz bayramda yorgunluktan ayaklarım ödem oldu şimdi ara sıra insede yine de çok şişiyor. Bu gece yatakta kendiliğinden şişmiş ağrısına uyandım. Duramıyorum yerinde karincalaniyor kaşınıyor ağrıyor bı tuhaf haldeyim. Çokta uykum var ağlamak üzereyim 😔 soğuk suyla yıkadım koridorda bı iki adım yürüdüm yastıkla tavana diktim banamisin demiyor bide gündüz çok su içmiştim. Eşim hasta uyuyor kalk masaj yap demeyede kıyamıyorum nolur acil çözüm bilen söylesin🥺 sancı yok bişey yok çok güzel uyuyabilecekken şuan ayaklarımla bakışıyorum çaresiz bı sekilde 🥺😔