Evet 06:07/2023 tarihinde 3.kez anneliği tatmış birisi olarak yazıyorum tecrübelerimi buraya. Çok çok pozitif diyemeyeceğim bir doğum hikayesi etkilenecek olabilirsiniz zorlu bir süreç sonuçta doğum. Eşimin maddi sıkıntıları dolayısıyla istediğim hastane hayal gibi görünüyordu bana. İstediğim hastane ilk çocuğumu doğurduğum hastane ve doktordu çok pozitif geçmişti ikinci çocuğumu devlet hastanesinde çok zor şartlar altında dünyaya getirdim o yüzden devlet hastanesi istemedim. Annem hastane parasının yarısını vermeyi kabul etse bile eşim inatlaşıp almıyordu parayı yani ben devlette doğum yapacağımı sanıyordum korkuyordum da tabi. Hamileliğimin başından beri yüksek tansiyon hastasıydım bu arada. 38 hafta olduğundan beri her gece saat 2 den 4 e kadar süren düzenli sancılarım oluyordu ve geçiyordu. Bir gün arkadaşımı aradım onunla konuştum bana onunda öyle sancısının olduğunu ve açılmanın yavaş yavaş ilerleyebilceğini acil hastaneye gitmemi söyledi bende korktuğum için yok falan dedim akşam eşini almış bize geldiler eşi eşimi alıp yarım saatliğine dışarı çıkardı işim var falan dedi. Geldiği zaman eşim hemen hazırlan bir gidelim muane ol falan dedi. İstediğim hastaneden bahsediyordu saat de 11 di. Hemen hazırlandık çıktık doğumhaneye çıktım nstye bağlandım alttan baktılar ne sancı ne açılma var tabi bomboş gitmiş olduk. Tansiyona bir baktılar tavan yapmış. Doğuma almayı suni sancı vermeyi teklif ettiler eşim hemen yatış yapalım deyince ben şok oldum ve çok mutlu oldum. Korkularım başladı tabii. Eve geldik yatışı yaptıktan sonra bebeklerimi uyuttum. Kaynanamı aldık eve getirdik 12 buçuk da hastaneye yatış yaptım tam anlamıyla. Bebeğin ölçümleri yapıldı. Suyu hemen patlatmak istediler ebenin eli çok ağırdı su kesesine bakmaya çalışırken canımı çok yaktı zaten kese de baya yukardaydı sancıyla başladılar. Sancım nstde 80-90 I görüyordu ama hissetmiyordum. Ebe geldi 2:30 da tekrar suya bakacağını söyledi ağlayacak gibi oldum gittim doğum haneye 15 dk sürdü suyumun patlaması su patlarken falan acımıyor kesinlikle aksine ben çok rahatlamıştım. Sadece çok aceleci davrandığı için canım çok yanıyordu her muanede. Sancılarım 02:45 de aktif olarak başlamıştı. 100 de çıkmasına rağmen yine öyle dayanamıcak gibi değildi sancılarım yürüyordum dolanıyordum falan. Saat 4 de 5 cm açılmam olmuştu baktı dolanıyorum falan damardan bir ilaç yaptı ağrılar sıklaşmaya başladı şiddeti aynı ama daha sık geliyordu. Duşa girmek istediğim tamam dedi ebe 20 dk duşta kaldım sıcak duş gerçekten ağrıyı karşılarken çok rahat oluyor. Çıktım duştan kocaman bir serum taktı koluma doğumda da lazım olucak bebeği besleyecek falan dedi tamam dedim. Ben yürümeyi düşünüyorum bana yine muane edicem dedi dünyam başıma yıkılıyordu muane diyince. Bir baktı 7 cm ama bebek hala kanala inmedi dedi. Odama geldim neyse pilates topu getirdi onda yarım saat zıpladım sancı geldikçe ıkınmamı istedi yaptım dediklerini sonra tekrar muane bu sefer doktorum yaptı muaneyi çok canım yanmadı 8 buçuk cm olmuştu bebek hala çok yukarda doktor dedi ki hani böyle sabaha kadar sancı çeksen bebek inmez açılma da daha ilerlemez güzelce ıkınıp sancıyla aşağı itmelisin yoksa burda böyle sürekli muane edicez neyse sancıyla ıkınıyorum çok zor bir süreçti tabi sancı olayı falan boş gerçekten o doğum hane olayı bitirdi beni 30 dk bebeğimi itmek için ıkındım 10 dk da çıkarmak için. 2 dikişim var o da kontrolsüz ıkındığım için olmuş zaten. Neyse doğdu bakımları yapıldı bir öptüm bir kokladım simsiyah saçları olan bir prenses dünyaya getirmişim öyle güzel ki görebilseniz keşke kokusu çiçek bahçesi gibi koklayabilseniz. İnşallah sizde çiçeklerinize bir an önce kavuşup doyasıya koklarsınız. Sütüm hala doğru düzgün gelmiyor dua edin gelsin aç kalmasın meleğim. Hepinize şimdiden kolay doğumlar diliyorum