Selam kızlar ikinci gebeliğim 2 yaşında oğlum var şuan 34+3 haftalık hamileyim doktoruma çok güveniyorum seviyorum oğlumdayken özelde doğum yaptım ama şu iki kontrolümde devlete gidiyorum doktorum devlete geçmiş korkuyorum napacagim diye kontrolde konuştum burda hangi doktor denk gelirse o girer doğuma dedi bizde ücret ödeyip özele gelseniz dedim öyle hakkım yok dedi ama ben girmek için doğuma elimden geleni yapacağım dedi çok güvendiğim için doktoruma korkuyorum kızlar napacagim ben eşimde özele gideriz doğuma diyo ben baska doktor istemiyorum normal yaptım bunda da normal doğum istiyorum 🥲🥲