Goncagul_7106 Kızlar ben Şuan 17+1 haftalık gebeyim 11 haftalıkken 2 li tarama testi yapıldı sıkıntı olmadı 3 lü ve 4 lü tarama varmış acaba yaptıran var mi yada yaptırmak zorunda mıyız?
Berennmom 2 li tarama temiz cıktıysa gerek yoktur genelde ikili tarama testinde sıkıntı olanlara yapılıyor zorunda değilsiniz isterseniz hiç birini yaptırmayın