Msalbyrk canım şimdi ne desem de doğru olmaz bazen çok zayıf olsan bile gebelik şekeri çıkabiliyor ben hiç beklemiyordum bende çıkacak hatta yaptırmıyıcaktım bile ama doktorum yaptırdı yüksek çıkmadı fazla ama yine dikkat etmem lazım eğer şeker yüklemesi yapmadıysan sağlık ocağında tokluk şekerinide ölç için rahat etsin oda 140ın altı çıkarsa sıkıntı yoktur ama 140 üstü olunca sıkıntı oluyor zaten söylerler sana