umutlubianneadayi Kızlar bugün adetimin 6. Günü zaten çok az oldu bu ay bisey anlamadim simdi de sağ kasığımda ağrı var yumurta bu kadar çabuk çatlamış olabilir mi gec olduğu için ovulasyon testi de yapmadım akıntı da var basina böyle bisey gelen oldu mu
umutlubianneadayi MelodyFairy saat olarak demek istedim sabah 10 aksam 8 arası yapiliyo ya o yüzden dedim
Kediannesi1 Daha önce bir doktora göründünüz mü kist de olabilir belki de ovulasyon bu ay erken gelmiştir