Boncuk2 Gokce16 Merhaba bende eski doktorumdan memnun olmadığım için Ayşenur hanıma gittim çok memnun kaldım 26. haftamdayım aldı beni alamam gibi birşey demedi, stres yapmayın alır bence çok iyi bir doktor