Senannnn benim 37.haftada dönmemişti doktor normal doğum olmasını istediği için karnımda döndürdü çünkü;hafta geçtikçe büyüyor döndürmemiz zor olabilir dedi ama kendi kendilerine de dönebiliyor kesinlikle normal isterseniz burda Almanya da döndürüyorlar. Anne karnında benim bebeğimi dönderdiler