Yenibirannee Sunshine__ yenidogan destekli aldim bir sorun yaşamadım 2 yaşında suan bacaklari da ayrılmadı hic 🤷🏼♀️
Yenibirannee Sunshine__ ben ebebekten aldim. Ama siz tereddütte kaldiysaniz sling oneriyorlar daha çok. Onuda deneyebilirsiniz cok kolaylık oluyor 👍🏻 ben nerdeyse 1 yasinda yuruyene kadar karguruyla ciktim kisa yerlere. Keske simdide sigsa 😅😅😅
Sunshine__ Yenibirannee Yok canım kanguru daha iyi daha güvenilir duruyo diğerine güvenemem hele sıcakta filan pişer çocuk 😁
Sunshine__ Yenibirannee çocuğu elde taşımak zor canm kanguru dediğin gibi rahat ben yenidoğan aparatının olduğunu bilmiyordum o yüzden