Kızlar 33 4 haftalık geebyim evde. Üç cocugum iki görümce bı kayın bı eşim uyuzlar bi ilaç var üst üste üç gün kendilerine vurup yikamamak gerekiyormuş uyuz olan olmayan aynı tedaviyi uygulamaları gerekiyormuş Dr izin vermedi bana bende de yok zaten ama çocuklarıma vuruyorum ve ağır bir kokusu var aynı evde uyumak zorundayım bu koku bana ve bebeğe zarar verir mi ve üç gün boyunca Domestos la evi komple temizliycem korkum o ki doğum yaparım