Deniz48 Merhaba kızlar.33 haftalık kız bebek bekliyorum.yüzümde inanılmaz derecede lekelenmeler oluştu.bu durumu yaşayan var mı?
Beyzanurr53 Deniz48 erkek bebişe hamileyim burnumun üstünde ağız çevremde lekeler var nasıl geçer bilmiyorum 😬
Bernasnli Deniz48 ben olmasın diye güneş kremsiz asla dışarı çıkmıyorum şükür bebek gibi yüzüm lekelenme olmadı
Guz06 Deniz48 benim memelerimde lekeler oluştu üç bölgesi karardı , geniş Alandada kararmalar oldu leke tarzı , birde minik minik koltuk altımda et beni tarzı minicik birşeyler çıktı bir kaç tane , ilk hamileliğimde olmamıştı diye hatırlıyorum
Aycan1234 Bende 35+4 um 30.haftada cenemde leke oldu bir türlü gecmiyor benimde kızım olacak inşallah genelde kız çocukta leke olur diyorlardi sacmaliyorlar demiştim ama oldu😂😆🤭
Deniz48 Aycan1234 şuan banada aynı şeyi söylüyorlar.kıź bebekdr böyle olur diye.umuyorum doğumdan sonra geçer
Melti Güneş kremi kullanmak çok önemli arkadaşlar eğer eviniz fazlaca güneş alan bir ev ise evin içinde bile sürmek gerek diyor uzmanlar. Doğumdan sonra doktora danışıp c vitamini içeren serumlardan falan kullanbilirsiniz faydalı olduğunu duymuştum.
Aycan1234 Deniz48 Biraz araştırdım doğumdan sonra geçer yazıyor ama bir yılı da bulabilirmis gecmessede lazerle falan silinebiliyomus
TugSozTan Yüzümde değil ama vücudumda inanılmaz renk değişimi var mesela arka bacaklarım bildiğiniz siyah beyaz olmak üzere ikiye ayrılıyor ve kim baksa fark ediliyor ön bacakta kocaman renk değişimi var Babannem gördü şok oldu bu ne diye aynı şekilde koltuk altında iki renk olarak ayrıldı. Düzelir diyorlar nasıl düzelecek hiçbir fikrim yok
Deniz48 Doktoruma sorduğumda doğumdan sonra düzeleceginden bahsetti.umarim oyle olur hepimizde kızlar 🙏