Duyguuuu. Bebeğin dönüp dönmediğini şuan anlıyorum yapmasam diyorum doğuma yakın yaparım hani ya anlmazsam diyorum bu sefer. Çatı muaynesi yapcak rezillik mecburen yaparım yani ama tutki dönmessse seezeryana gün verirse 2 3 hafta sonraya gün vericek ee ozamana kadar çıkıcak alıncak gibide olmuyo tam napcam bilmiyorum