Rubbywoo merhabalar evet bower hastanesinde Yunus hocaya gidiyorum. İkinci muayeneme gittim daha yeni, gayet iyiydi. Memnun kaldım açıkçası. En azından aklımdaki sorulara yanıt bulabildim. Hatta bir çoğuna ben daha soruyu sormasan kendisi açıklama getirdi