Kızlar an itibariyle 38+6 yım bi haftadır ahududu çayı adaçayı hurma tüketiyorum oğlum gelsin diye uğraşıyorum çok rahatsız olmaaya başladım rahat rahat nefes alamiyorum cunku.2 gündür göğüslerimi sıkıyorum sarı su gibi bir şey akıyor süte benzetemedim süt mü bilmiyorum devam etmesin diye sıkmıyorum bu nedir aceba ? Kolostrum dedikleri bu mu ki? Göğsümü uyardıkça da oğluşum tekme atıyor bana dua edin inşallah saglıcakla gelsin oglum