zuleyhaacarr_1 önümüzdeki cuma sezaryen olucam insallah bugun 2 doz ciger gelistirici oldum suan usgde 3200 cıkıyor kilosu acaba dogunca haftasindan dolayı küvöze girermi cok endiseliyim (tansiyon oldugu icin mecburi)
Sevvallll12 zuleyhaacarr_1 için rahat olsun ilk kızım 36. Haftada kendi isteği ile geldi 2700 doğdu sarılık bile olmadı 🥰
AyFa1608 zuleyhaacarr_1 dalga mı geçen bacım😅 3200 küveze niye girsin ? Bir problemi olmazsa girmez küveze. Bende 37+1 de doğum yaptım
elif-asil zuleyhaacarr_1 inşallah girmez alllahın izni ile fakat sadece erken doğan haftalarda bebek küveze girmiyo sizin de çok erken değil ayrıca saglıkla kavuşun inşallah🙏
Aslibali AyFa1608 kız ben haftaya sali 37+4de doğum yapacağım. Dün doktorum 4doz ciğer gelistirici iğne yaptı. Kilosu da 3200. Kuveze girebilir daha erken bana kızma dedi.
AyFa1608 zuleyhaacarr_1 yok girmedi. Ama benim erken doğum riskim vardı 4 doz ciğer geliştirici olmuştum. Ve hatta erken doğumu ben istedim. Doktorum baktı bebeğin durumu uygun 37+1 e gün verdi.
Tugrann-annesi0404 zuleyhaacarr_1 Bizim bi komşumuz 34 haftalık doğum yaptı ciğerleri geliştiği için girmedi köveze. Korkma girmez Allah ın izniyle
Kalbiimde2can zuleyhaacarr_1 benimde ilk oglum 37+1de 3200gram olarak dogmustu küvöze girmedi sükür hic bir soru olmadi 🧿💙 benim bide aniden oldu suyum geldi falan ciger gelistiricide vurunmamistik hic 😬
Svlgnr zuleyhaacarr_1 önümüzdeki cuma bende sezeryan olacağım 38+1 olmuş olacak sağlık sorunu yoksa küveze girmez neden girsin ki. Telaş etme annesi sezeryan için normal haftalar bunlar hatta bundan önce de doğsa girmeyebilirdi. 4. Sezeryanim emin ol için rahat olsun kaygısız korkusuz mutlu mutlu git doguma sağlıklı sihhatle kavusun birbirinize 🥰