Busrakrc06
Ben de 28 haftalık hamileyim bu haftaya kadar çatlak oluşmamıştı. Her gün iki defa yağ sürüyordum badem yağı ve bio oil kullanıyordum. Sonra kurban bayramında bi izne çıktık uzun yol yaptık bi anda çatlamaya başladım şaka gibi ama bi gecede harita gibi oldu göbeğim. Lierac jel aldım bi umut belki etki eder diye ama beklentilerimi karşılamadı. Neyini bu kadar övüyorlar anlamıyorum bildiğin para tuzağı, kokusu plastik gibi içeriği de söylenilenler gibi temiz falan değil petrol ürünleri var. Ben aldığıma pişman oldum. Çatlakları önlemenin bi yolu yok maalesef derin inceyse genetik olarak yatkınsan mecbur çatlıyorsun🥲