Merhaba güzel anneler toplu görmeniz açısından bu postu açtım fetal Dna sonucum çok şükür temiz çıktı sonuçlar doktoruma ulaşmış hemen haberini aldım ve cinsiyetide öğrenmiş olduk yine oğlum oluyor rabbime şükürler olsun ki sağlıklı 🤲🏻 Hepinize çok teşekkür ediyorum bana yardımcı oldunuz içimi aydınlattınız gerçekten burada kocaman bir aile olmuşuz iyi ki varsınız 🌸♥️