Merhaba sevgili anneler,
Gebeliğim normal seyrederken (pzt kontrolde normaldi herşey)
uçak seyahati (cmt günü) öncesi raporumun tarihinin geçersizliğiyle alakalı bir sorun yaşadım.
Son dk uçağı kaçıracağım diye panikle 3 hastane gezdim rapor almak için ve belim de ağrıyordu.
En son uzman doktor bulduk ve durumu anlattık o da muayene etti ve o an sancım olduğunu söyledi.
Alttan muayene etti
İlk kez elle alttan muayene oldum ve birden kanama başladı
Öncesinde kanama yoktu.
Kanamanın devam edebileceğini ve leke olacağını söyledi .açılman yok gidince bir hastaneye git nst ölçsünler dedi.
Farklı bir şehire eğitim amaçlı gidiyorum ve 32 haftalık gebeyim. 4 haftaya eğitim bitecek. Geldiğim hastanede yatışım yapıldı sınavlara giremedim.
İlk göründüğüm doktor bir süre dinlendikten sonra girebileceğimi oturarak ders çalışmamın risk olmadığını söyledi .
Daha sonra kontrole gelen doktor kesinlikle oturma yatacaksın bu haftalarda biz hamile bir kadının oturmasını zaten önermeyiz
Efor sarfetmemen gerek , eğer kanaman olursa bebeğini erken almak zorunda kalabiliriz. Olmayadabilir diyerek eğitime devam etmemi uygun görmediğini söyledi.
Sorun şu ki eğitime devam etmezsem atamam geçersiz sayılacak ve ne zaman bir daha eğitim açılırda atanırım belli değil.
Burası için çok zorluk çektim ve paraya ihtiyacım var.eğitime bile borç para alarak geldim.
Ucu ucuna az kalmışken böyle bir durum yaşadım.
Hangi doktora güveneyim ne düşüneyim şaşırdım.
İlk kez vajinal muayene olduğum için o kanama olmuş olabilir. Sonraki günler gelen kanamam bile eski kanamaydı. Kanama alanı görünmüyor usg değerlerim normal.
Boşu boşuna yanlış bir karar almak istemiyorum.bebeğimin sağlığıda benim için önemli ama ne yapacağımı cidden şaşırdım .