Evet 10temmuz diye kararlaştirdigimiz sezeryan gunumuz 4temmuzla sonlandi 😁
4temmuz sabahi son kontrolumuz vardi. Kilo tansiyon olcumunde tansiyonum malesef yuksek cikinca doktor ntsden sonra tekrar bakalim tansiyonuna dedi ve gene yuksek cikti o ara ilac verdi eger dusmezse yatisini yapicaz dedi eger dusersede yarin kesin alicaz uzatmaya gerek yok dedi zaten tam 38hafta olmustuk. ilaci ictim 1saat sonra tekrar bakildi ve gene yuksekti ilac etki etmemisti malesef. Ve yatisin yapildi. Odaya ciktik once damar yolum acildi sonra onluk giydim ve sonda takicaklarini soylediler. 2tane hemsire geldi sondayi takmak icin. Kendinizi kasmazsaniz acimiyo sadece yanma hissi oluyo oda takildiktan sonra geciyo zaten. Sondam takildi sonra serum baglandi nst baglandi ve aradan yarim saat gecti doguma aliyoruz dediler sedyeye yatirildim. Ameliyathaneye indirdiler belden igne yapildi okadar acisiz bi islemki bana gore gercekden korkulcak en son sey .igne yapilir yapilmaz ayaklarim karincalandi ve bi sicaklik geldi sonra yatirdilar hemen beni o ara tansiyon aleti ve birsuru sey taktilar onume onluk kapattilar ve doktorum geldi. Daha onceden alisik oldugum icin asamalara adapteydim neyin masil oldugunu ne zaman olcagini biliyodum 😁 ameliyat basladi aci 0 zaten oyle biseyin olmasida imkansiz sadece bebek cikarken. Gobeginde bi sallanma oluyo cekistirme gibi. Onu hissediyosun ama tedirgin edicek bi durum asla degil bence. Arada 6 7 dakika gecti ve bir ses dunyanin 2inci en guzel sesiydi benim icin 😍 yanima getirdiler resim cekildik sonrasinda dikme islemleri basladi oda 20dakika filan surdu bi ara nabzim yuksek diye sanirim sakinlestirici yaptilar biraz sersem gibi oldum bulanti olabilicegini soylediler ama olmadi sonrasinda ameliyat bitti yukari ciktik. Arada 6saat gecti o sure zarfinda sadece bol su ve aci kahve icmemi soylediler. 6saatin sonunda yurutuceklerini soylediler once sondami cikarttilar hicbiseu hissetmiyosun cunku uyusuukluk devam ediyo kiyafetlerimi giydirdiler ve yurumek icin hazirdim. Bu arada 6saat icinde 1kere agri kesici istedim adet sancisi gibi agrilarim olmaya baslamisti ama asla boyle oldum bittim bir aci degil ben daha fazlasini bekliyodum hep sonucta 7kat derini kesiyolar . Herneyse yurumek icin 2hemsire geldi ilk once otutturdular bikac dakika bekledik oyle sonrasinda kolumdan tutup yavas yavas kaldirdilar beni. Ve direk karsiya bakarak yurumemi istediler gervekden aci vs hicbisey yoktu cok kolay yurudum ben eger agriniz olursa sizde yurutmeden once agri kesici yapmalarini isteyin. 2 3 turdan sonra iyice acildim ve ondan sonra zaten kolay kolay oturmsdim surekli hareket halinde oldum gazimi cikarinca yemek yiyebilcrgimi soylediler ondan oncedinde sadece meyve suyu icebilcrgimi doylediler bol bol kayisi suyu ictim 4saat sonra gazimi cikartmistim ve corbayla baslayabilcegimi soylediler daha sonrasinda yavas yavas diger kati gidalardanda tukettim . Bende karnima bastirma olayi olmadi bir onceki dogumumda olmustu fakat ben cok aci vs hissetmedim bence yapan kisilerlede alakali biraz. Ertesi gun taburcu olduk zaten . Suan 4gunum ilk gun biraz zorladi yalan yok oturup kalkmak biraz can acitiyo ama suan daja iyim diyebilirim . Simdiden sezeryan olucaklara gecmis olsun ve korkulcak bisey olmadigini sonunun guzel biticegini bilmenizi isterim 😍