Sibzaf internete bakınca ben de kafayı yiyecek gibi olmuştum ama hiçbir sorun yaşamadım. Eğer haftası ilerde olup rahim ağzını tam kapatırsa o zaman sıkıntı oluyor. Benim de aşağı uzantılıydı uzun sürede çıkmadı hatta şu an 33deyiz çıkmış. Hiç strese sokmayın kendinizi ben de çok stres yapmıştım boşunaymış.