Haleblbn Safra asitlerine bağlı karaciğerle ilgili bi şeymiş gebelik zehirlenmesi diyolar sanırım öyle bi durum varsa en geç 36-37de bebeği almak zorunda kalıyolarmış ben de tam net açıklayamıyorum ama kaşıntı ve aşırı ödem şikayetiniz varsa doktora söylediğinizde hemen alt ast testleri istiyo kandan bakıyolar o şekilde belli oluyo bi de benimkiler temiz çıkmasına ve krem hap kullanmama rağmen kaşıntım arttıkça arttı hala da devam ediyo bende anlamadım nedenini sıcaklardan olsa gündüz daha çok olur geceleri yine biraz serin oluyo en kötü vantilatör açıp yatıyorum