Kızlar iyi geceler benm 7 haftalıkkkn yoğun kanamam oldu 3 gün hastanede yattım ilaç vs durdu ama şu an 15 haftalık olduk hayla ara ara kanama kırmızı kahverengi şeklinde kanamam oluyor pregaston kullanıyorum en son doktora gittiğimde ise kese etrafında kanama alanı gözükmüyor dedi başka bir şey demedi sürekli bi akıntı gibi kahverengi bazen kırmızı bazen ise ip gibi gelio bunun sebebi ne olabilir sürekli bi korku stres ile yaşıyorm