Defnenaz Semisko Daha yeni kimyasal gebelik yasıyordunuz ya 😳 yani size denk geldiğimi hatırlıyorum. Sıkıntınız vardı. Bu gebelik son kimyasaldan ne kadar sonra oldu ve bu kadar erken teşhis ediliyor mu ya? 3 haftalık falan. Hayırlı ugurlu olsun inşallah 🙏
Esraksoy37 Semisko tebrik ediyorum canım allah hayırlısıyla kucağınıza almayıda nasip etsin iniallah 203 gerçekten çok sevindim her sabah aklıma geliyordun rabbim sennde yüzünü güldürdü bak allah onu size bağışlasın küçük fasülyeni içinde güzel güzel büyüt annesi...🤰🏼❤
Mihra Semisko merhaba yumurtlamayı nasıl değerlendirdiniz acaba bir de hangi testle yumurtlmayı takip ettnz Allah kucagnza almayı nasip etsin inş darısı başımıza :)
Semisko Laboquick markası bu canım İnstagram da birgebenin günlüğü diye bir sayfa var onu takip et YouTube videolarını izle nasılyapılacagını anlatıyor kesinlikle öneririm
Kumral Semisko canım hayırlı olsun allah saglkla aldırsn kucagna nasl gebe geldin cnm bnde 1 kere kimyasal yasadm smdıde olmuor yardmcı olrmusn
Semisko Kumral canım ovülasyon testi kullandım . İnstagramda bir gebenin günlüğü diye bi sayfa var takip et youtube videolarını izle. Ovülasyon testi al internette ucuz. İlk kez ovülasyonla denedim sonuç başarılı. 6 aydır bebek istiyorum 3 kimyasalım var
Semisko Defnenaz bi önceki ay da kimyasal yaşadım. 6 aydır korunmuyorum 3 kimyasal gebeliğim var bu 4. Gebelik. Şu an kimyasal değil Allah’a şükür değerim güzel yükseldi. Şöyle ki benim 3 kimyasal olunca dr adetine 4 gün kala test yaptırmaya başla değerin 5 üzeri çıkarsa gel tutunması için ilaç başlayalım deri. Dolayısıyla adetime 4 gün varken test yaptım ve pozitif 32.3 çıktı. 3 gün sonra değerim 203 olmuştu. Yarın yine teste gidicem. Dolayısıyla şu an bile 4 haftalık sayılmayız. 3+6 olduk. Rabbim isteyen herkese versin 🙏🏻 Ovülasyon testi çok önemli ben bu ay ovülasyon denemiştim