MeftunAnnee Kızlar bilgilendirirmisiniz biraz korkmaya başladım çok fazla strese girdim daha önce ikili tarama testi yaptırdık hiçbir sorun çıkmadı şimdiye kadar da gelişimi falan hepsi iyi diyor doktor ama detaylıdan çok korkmaya başladım
MurathanErdem Korkucak hiçbişey yok dün yaptırdım herşey yolunda umarım sende güzel haberler alırsın😇
Dyg MurathanErdem detaylı ultrason da neler oluyor acaba 🤔 bende ilerleyen zamanlarda olcam da merak ediyorum
MeftunAnnee MurathanErdem yani şimdiye kadar normal dedi doktor detaylıda bişey çıkma olasılığı varmı acaba bilmiyorum ama çok stres yaptım korku sardı içimi sıkıntılanmaya başladım inşallah bişey çıkmaz canım neler oluyor ne kadar sürüyor mesela
MurathanErdem Dyg çok aman aman bişey yok bebeğin gelişimine bakıyorlar tüm organlara sağlıklımı diye bide renkli görüyorsun bebeciğini telaşlıj hiçbişey yok dua et herşeyi sağlıklı olsun kuzunun yeter
lkayRazgatLolu MeftunAnnee yarım saat sürer. Korkma keyif al ilk defa bebeğini bu kdr uzun ve yakından görüceksin😍 cd sini ve fotolarını alıcaksın. Varsa problemi onuda söylicek tabi ama bol bol dua ederek git🙏🏼
MurathanErdem MeftunAnnee o korkulara karşı dua ederek rahatlanmanı tavsiye ederşm normal ultrason su gibi geçiyor merk etme 😍
NurayKarabulutGren Hiç korkmana gerek bebeğn sağlığına bakıyorlar elleri ayakları kilosuna boyuna herşeyine bakıyorlar eğer cinsiyeti öğrenmediyseniz öğrenebilirsiniz 🙂
EvaUzun Detaylı ultrason bence çok keyifli normal muayene gibi kısa sürmüyor ve bebişi uzun uzun görebiliyorsunuz ☺ Bebeğin tüm organlarına bakıyorlar. El ayak parmaklarına dudak yarığı var mı diye vs vs..
EvaUzun MeftunAnnee hayır alttan muayene yok sadece ultrason. 37. Haftam bitmek üzere doktorum ilk defa pazartesi bakıcak alttan