Kızlar randevum 2 hafta sonra doktoruma o yüzden burada kullananlardan fikir almak istedim. Bir kaç gündür karın ağrısı var doktorum ilacı bırakalm gerekli olursa devam ederiz demişti. Stresden ağrı olur mu sizce çok stres yaşadım bir kaç gündür. İlactan devam etsem sorun olur mu sonuçta bir zararı olmaz diye düşünüyorum kullandığım bir ilactı zaten