Yorgn Zübeyde hanım da alamıyorlar doğumdan sonra bile dediler. Kürtaj olmuştum ben Zübeydede ozaman benım yanımada almadılar dedim yok burda doğum olmaz. O yuzden etliki çok merak etttim işte acile de almıyor mesela o iyi bırsey heryer adam olucağına sadece kadın var. Ama doğumdan sonra refekatçısız cok zor oluyormuş ya 😥 ben özele gidiyorum daha doğum paketi almadık ne kadar dıycek bilmiyorum cok pahalıysa şehir hastanesinimi tercih etsem mi diye düşündüm. Tesekkur ederim cevaplarınız için :) daha detay öğrenirseniz yazarmısınız 🤗